Návštevnosť nákupných centier sa zasekla, ľudia ale míňajú viac

Podľa prieskumu CBRE už nákupné centrá nie sú schopné pritiahnuť viac zákazníkov, konkurujú im tiež retail parky 20. 6. 2018

Závery prieskumu vyplynuli z vyhodnotenia viac ako tisícky maloobchodných zmlúv v trinástich regionálnych nákupných centrách s celkovou výmerou 217-tisíc štvorcových metrov v desiatke miest. CBRE do neho nezahrnula supermarkety, hypermarkety, bowling, kiná, herne ani kasína pre obmedzenú dostupnosť údajov o dosahovanej výkonnosti, čo by mohlo skresľovať celkové výsledky. Vybrané nákupné centrá v minulom roku navštívilo zhruba 57 miliónov zákazníkov, čo je takmer totožný počet v porovnaní s predchádzajúcim obdobím. „Dobrou správou pre maloobchodníkov je však to, že zákazníci sú ochotní míňať z...

Článok dodal server www.etrend.sk. Celý článok nájdete tu.

TOPlist TOPlist